Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Που βαδίζομεν κύριοι;

 Διάβασα το άρθρο του Έθνους περί ψυχοπαθών δασκάλων. Ενδιαφέρον μου φάνηκε.
Ένιωσα πολύ τυχερή που δεν έχω παιδιά δικά μου αντιμέτωπα με την πιθανότητα να τους διδάσκει  ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι! 
  Και δεν είναι μικρή η πιθανότητα. 10% των δασκάλων , λέει, πάσχουν από κάποιας μορφής ψυχική νόσο, από απλή κατάθλιψη  ( σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης εννοούν οι αδαείς κύριοι; ) έως σχιζοφρένεια. 
   Ας αφήσω στην άκρη την άγνοια που ηλιθιωδώς κατατάσσει στην ίδια κατηγορία πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν. Ας αφήσω στην άκρη και τη ναζιστικού τύπου προσέγγιση της ψυχικής νόσου ( αλλά είπαμε: ο Καιάδας άνοιξε και μας περιμένει!).
   Νομίζω πως έχω ευχάριστα νέα για την τρόικα. Οι ψυχοπαθείς δάσκαλοι δεν είναι μόνο το 10%. Είναι πολύ περισσότεροι και διαρκώς αυξάνονται.  Τόσοι που αν τους απολύσουν όλους , μπορούν να καταργήσουν και τα σχολεία. Σε καλό δρόμο είναι άλλωστε.
   Επίσης αυξάνονται οι δάσκαλοι με ουρολοιμώξεις και συναφείς νόσους του ουροποιητικού καθώς η επίσκεψη στην τουαλέτα είναι απαγορευτική και μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο κάτω από κατεπείγουσες συνθήκες. Ως εκ τούτου αποφεύγουν και την κατανάλωση νερού με αποτέλεσμα να πέφτουν οι τιμές των καταλυτών, να προκαλούνται αφυδατώσεις και λιποθυμικά επεισόδια. Στα σχολεία που δεν έχουν πετρέλαιο αυξάνονται τα κρούσματα συναχιού, γρίπης και πνευμονίας. Τα τρία τελευταία θα μου επιτρέψετε να τα συγχωνεύσω σε ένα κατά τα ανωτέρω πρότυπα.


 ΑΠΟΛΥΣΤΕ  ΜΑΣ  ΟΛΟΥΣ   ΛΟΙΠΟΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου