Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η χώρα μου είναι πλούσια και φτωχή...

   Η Δασκάλα των Εικαστικών της Δ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ιλίου, Ελενα Καραγιάννη, έφτιαξε με τα παιδιά της το video αυτό.
   Διάβασα από κάτω κάποια σχόλια που με παραξένεψαν. Καταλαβαίνω πως κάποιοι ενοχλήθηκαν,  καθένας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά....Το πώς εκφράζει βέβαια τη δυσαρέσκειά του είναι άλλο θέμα. Θέμα παιδείας ίσως;
   Εμένα μου άρεσε. Κατ' αρχήν μου άρεσε που τα παιδιά έφτιαξαν κάτι όμορφο και το μοιράστηκαν. Ειδικά αυτά τα παιδιά. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τα μέσα και την υλικοτεχνική υποδομή που διαθέτει το συγκεκριμένο σχολείο αλλά, αν δεν απατώμαι, το Ίλιον δεν ανήκει στα βόρεια προάστια.
  Μου άρεσε η αμεσότητα και ο απλός λόγος των παιδιών και η αλήθεια στο βλέμμα τους. Δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν, τίποτα για να απολογηθούν. Δεν έχουν ψηφίσει ακόμη...
  Μου άρεσε που εμπιστεύτηκαν τη δασκάλα τους. Αυτό σημαίνει ότι το αξίζει.
Η χώρα μου λοιπόν είναι φτωχή και πλούσια και δεν τα παρατάει...












                 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aHkW2m8psFU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου